Vaya con Dios toer dag 28: Logroño Rustdag

17 juni 2021 - Logroño, Spanje

Goedemorgen, wij hebben lekker uitgeslapen. Vandaag staan er drie belangrijke dingen op het programma.

• Doos zoeken om ballast naar NL te verzenden
  • Rick wil een sportief overhemd kopen
  • Tapas eten!!!

Dat is meer dan genoeg om ons mee bezig te houden. We gaan er een rustdag van maken. Het weer is hier vandaag slecht, er is nog meer regen en onweer voorspeld dus de dag is goed gekozen. We maken vanmiddag de route voor morgen en gaan ook proberen ons aan de siësta te houden. Lands wijs , lands eer nietwaar?

IMG_20210617_1154419

16:04

Zzzzzzzz..... De pelgrims hebben geslapen. Uiteraard ook eerst onze taken volbracht. Señor Marchal heeft een mooi overhemd gekocht om zijn slanker wordende taille beter te laten uitkomen. Ik heb de aandrijving van mijn fiets schoongemaakt in het gezamenlijke hok. Ok, ik had dit beter buiten kunnen doen aangezien de dampen die vrij kwamen nu nog door het eveneens gezamenlijke portiek drijven... De route voor morgen is geschreven en ik kon Rick de vervelende boodschap brengen dat er weer heel wat van zijn benen gevraagd gaat worden. En niet te vergeten het postkantoor! Ook gelukt, we zijn netjes geholpen. Heeft een uur geduurd maar er is in totaal voor bijna 9 kilo naar Nederland retour gezonden.

16239389090882518836689619547249

Vanavond gaan we naar een grill restaurant om de hoek. We gaan hem er eens goed uit laten hangen om de pijn voor morgen vooraf te verzachten. En wat dierlijke eiwitten moeten wel goed zijn voor onze spieren.

Rick en de tapas

1. Ellis:
    18 juni 2021
    Hoe kom je in godsnaam aan 9kg ballast.zoveel te veel meegenomen?
  2. Ikkuh:
    18 juni 2021
    Rick heeft dingen euh 'gevonden' als souvenir voor thuis. En daar wilde hij graag vanaf dus met de correos mee 😁
  3. Oukje:
    18 juni 2021
    Rustdag, gelijk hebben jullie.
    Heb ik vandaag ook gedaan.
    Succes met het weer heren