Vaya con Dios toer dag 40: Forcarei - Ribadavia

29 juni 2021 - Ribadavia, Spanje

Een van de mooiste dagen die we hebben gehad. Mooie afwisseling van klimmen en dalen. Helaas door mijn eigen onoplettendheid een zwaar pad gereden door een natuurpark. Ik was 'even' vergeten de optie onverharde wegen vermijden aan te vinken. Het leverde een prachtige maar lang durende rit op. Enige nadeel is dat ik hem graag met mijn mooie mountainbike had willen rijden. De afdaling was spectaculair maar met mijn vakantiefiets niet zo enthousiast te nemen mede door alle tassen die rammelend en bonkend aan mijn fiets hingen..

Offroad rijdenWaterval van BoborásOei peligroso

Na dit pad was het heerlijk rijden, soms wat klimmen, soms wat dalen maar in een stuk van Noord-Spanje dat adembenemend was. Het is haast zonde om straks richting de kust in Valencia te gaan. Maar toch gaan we het doen. Geniet van de zon, de terrasjes en de omgeving daar. Wat een weelde! Dit gaan we nog missen over een paar weken. Haha tja, wij hebben nog 'maar' drie kleine weken vakantie. Ik schaam mij haast om het te zeggen.....haast.....

1. Oukje:
    30 juni 2021
    Gaat het fietsend naar Valencia?
    Nog drie weken vakantie is wel verdiend na deze monsterrit. Mijn bewondering voor jullie beiden groeit.
    Een soort van moederlijke trots 😀
  2. Ikkuh:
    1 juli 2021
    Neen, we gaan met pa net voor Benidorm en we fietsen de laatste 300km. Dan gaan we in en om Benidorm genieten van de omgeving met kleine fietstochtjes