Dag 4: Geraardsbergen - Rumegies

24 mei 2021 - Rumegies, Frankrijk

Kom maar regentje, kom maar... We hebben er niet om gevraagd maar toch gekregen. Gisteren nagenoeg droog, vandaag zo goed als alleen regen. Het is afzien, niet zozeer het fietsen, wel het vooruitzicht dat straks alles nat en klam weer uit de tassen komt.

IMG_20210524_1047314

Maar even iets anders, wat hebben een vos, een das en een otter gemeen? Geen idee? Nou ze wonen allemaal in het gebied waar wij doorheen zijn gekomen. Helaas hebben wij ze niet gezien. Ik denk dat ze vandaag allemaal droog en warm binnen zijn gebleven.

We staan op een prima camping. Wij proberen altijd dicht bij het sanitair te staan. Dat is makkelijk voor wassen en plassen. Al gebeurt dat eerste te weinig en dat laatste niet noodzakelijk bij het sanitair. Toch komt langzaam het ritme van vorig jaar terug.

IMG-20210524-WA0004IMG_20210524_1812546

Morgen gaan we proberen wat meters te maken op de officiële camino. Of dit lukt ligt aan het weer en de gps.

Niet aan onszelf uiteraard.....

1. Manuela:
    24 mei 2021
    Wat een pech met het weer mannen!! Maar dat mag de pret niet drukken als ik jullie zo hoor! Whoop whoop op naar het mooiere weer
  2. Ellis:
    25 mei 2021
    Mochten jullie in de Pyreneeën in de buurt komen van montsegur en je vind het leuk om 'nkasteelruine te bekijken, dan is dat 'n heel bijzondere. Maar daar zijn jullie nog even niet veel liefs van ons
  3. Esther:
    25 mei 2021
    ❤️
  4. Ikkuh:
    27 mei 2021
    Het is super om te doen, als het weer nu ook mee gaat werken is het perfect